Asztali nézet
PlatinumShop Pest
1054 Budapest
Bajcsy-Zsilinszky út 56.
+36 (1) 302 61 26, +36 (1) 797 28 97
PlatinumShop Buda
1035 Budapest
Pacsirtamező utca 35.
+36 (1) 240 73 17, +36 (20) 298 63 36

Kapcsolat - Elérhetőségeink, üzletek


PlatinumShop

Videojáték szaküzlet és szerviz

PlatinumShop Pest
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 56.
(Az Arany János u.-i metró és a Nyugati között)

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek:
10 h - 18 h
Szombat:
10 h - 14 h

Telefonszám:
+36 (1) 797 28 97
+36 (1) 302 61 26
+36 (30) 389 74 88
+36 (20) 997 12 81
E-mail: pest@platinumshop.hu

PlatinumShop Buda
1035 Budapest, Pacsirtamező utca 35.

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek:
10 h - 18 h
Szombat:
ZÁRVA

Telefonszám:
+36 (1) 240 73 17
+36 (20) 298 63 36
E-mail: buda@platinumshop.hu

Bankkártyás fizetési lehetőség üzleteinkben
Termékeinkkel, szolgáltatásainkkal és megrendelésekkel kapcsolatos kérdések esetén: support@platinumshop.hu

Szervizünkkel kapcsolatos kérdések esetén: szerviz@platinumshop.hu

E-mail: info@platinumshop.hu

Kérdésed akadt?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Chat indítása
Skype ID: platinumshop.hu

Facebook: facebook.com/PlatinumShop.hu
Twitter: twitter.com/PlatinumShop

Platinum Konzol Kft.
Székhely: 2049 Diósd, Gyár u. 73.
Cégjegyzékszám: 01-09-903471
Cégbíróság:
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
(1051 Budapest, Nádor u. 28.)
Adószám: 14436107-2-13
Bankszámlaszám (OTP Bank):
11713218-21139084


PlatinumShop - Konzolbolt és szerviz


Mindenekelőtt üdvözlet az oldalunkra látogató összes Gamernek!


A PlatinumShop konzolbolt 2000 tavaszán "hirtelen felindulásból" nyitott meg, javítandó az akkori kínálati hiányt, amely igencsak segítségért kiáltott! Magunkról annyit, hogy nem pusztán üzleti érdekek vezéreltek, amikor a konzolbolt megnyitása mellett döntöttünk, hanem erősen a legnagyobb hobbink, amely a KONZOLOK iránti szerelem! Megjegyzem, ez 15 év után, még inkább erősödött!!!

Árukészletünket 2000-ben Nintendo 64, Gameboy, Dreamcast, PlayStation eredeti játékok, gépek és tartozékok alkották, de most (2012-ben) büszkén mondhatjuk, hogy mindezek megtartása mellett az egyik (ha nem a) legnagyobb PlayStation 2, PlayStation 3 , PSP, XBox, XBox360, Nintendo Wii, Nintendo DS, PC eredeti (!!!) játékkínálattal rendelkezünk, amely 2011-re elérte a 3500-as darabszámot. Azt hiszem ez önmagáért beszél!!!

Az árképzésről néhány szót. Mi nem gyártunk hangzatos szlogeneket árainkról, győződj meg róla Te!!! Mivel nagykereskedelemmel nem foglalkozunk, konzolboltunk áruinkat ( főleg a játékokat!!) közvetlenül a külföldi disztribútoroktól vesszük, így nem nehéz rájönni, hogy áraink kedvezőbbek valamennyi nagykereskedés viszonteladói árainál.

A PlatinumShop konzolbolt lehetőséget biztosít a játékok kipróbálására, újságainkból végigjátszásokban tudunk segítséget nyújtani. És talán a legfontosabb: lehetőséged van megunt játékaidat másikra cserélni!!! Már 15. éve töretlenül működik konzol szervizünk, ahol 48 órán belül garantáltan a legjobb áron javítjuk beteg gépedet és tartozékait (ha van hozzá alkatrészünk)!

Nagy figyelmet fordítunk vidéki vásárlóinkra, akiket gyors (48 órán belüli) csomagküldéssel szolgálunk ki. A csomagküldött termékeinkre minden alkalommal biztosítást kötünk a kellemetlenségek elkerülése végett.

Üdvözlettel,
PlatinumTeam

Általános szerződési feltételek


I. Általános rendelkezések


A jelen ÁSZF tartalmazza a PlatinumShop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. A regisztrációval, illetve a webáruházon keresztül leadott rendelésekkel a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit megismerte és elfogadja. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Vásárló között.

A Webshop az árak, díjak módosításának jogát fenntartja.
A Webshop külföldről is elérhető, ám kizárólag a Magyarország területére címzett megrendeléseket fogadja el.
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak.
A Vásárló által a Webáruház számára felküldött csomagokért nem fizetünk utánvéttel.

Céginformációk:

A Webáruház címe:
www.platinumshop.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Platinum Konzol Kft.
Székhely címe: 2049 Diósd, Gyár u. 73.
Cégjegyzékszám: 01-09-903471
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága (1051 Budapest, Nádor u. 28.)
Adószám: 14436107-2-13
Bankszámlaszám: 11713218-21139084

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 56.
Telefon: +36 (1) 302 61 26
E-mail: info@platinumshop.hu
Nyitva tartása: H-P 10:00-19:00

Tárhelyszolgáltató:
Név: EZIT Korlátolt Felelősségű Társaság (EZIT Kft.)
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
E-mail: info@ezit.hu

Domain regisztrátor:
Név: Silicium Network Informatikai Kft.
Székhely: 2000 Szentendre, Papszigeti út 19.
E-mail: info@siliciumnetwork.hu

Az esetleg panaszok ügyintézésének helye az Ügyfélszolgálat fent megadott címe.

A Webáruház tájékoztatja a Vásárlót, hogy a termék vagy a szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy rendezésére joga van a békéltető testülethez fordulni.

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

II. Regisztráció


A regisztrációhoz az alábbi adatok megadása kötelező:

Személynév
Telefonszám
E-mail cím
Szállítási cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet/ajtó)
Jelszó

III. A vásárlás folyamata


1. A megvásárolni kívánt termék a “Kosárba!” gombbal helyezhető a kosárba.
2. Amennyiben a művelet sikeres volt, azt egy felugró ablak közli a Vásárlóval, ahol a “Kosár tartalma” gombra kattintva megkezdhető a rendelés véglegesítése.
3. A kosár tartalmának áttekintése után a “Megrendelem” gombra kattintva ellenőrizhető és módosítható a megadott szállítási cím, és kiválasztható az átvétel módja (Személyes átvétel vagy Házhoz szállítás / futárszolgálat).
4. Amennyiben az adatok helyesek, a “Megrendelem” gomb megnyomásával a Vásárló ajánlatot tesz, melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. Ez a levél csupán tájékoztatásul szolgál, hogy megrendelését sikeresen leadta rendszerünkben, ám nem jelenti annak elfogadását!
5. A rendelés leadását követően telefonos adategyeztetés történik, házhoz szállítás igénylésekor pedig informáljuk a Vásárlót a felmerülő szállítási költségekről is. A futárszolgálat igénybevételére vonatkozó költségek a “Szállítás” menüpont alatt található táblázatban tekinthetőek meg.

IV. Az adásvételi szerződés létrejötte:


1. Ha a Vásárló megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést telefonon visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a szolgáltató között. Amennyiben a megrendelést visszaigazoló e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Vásárló szabadul ajánlati kötöttsége alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.
2. A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Vásárló számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja
4. Készletfogyás okán nem teljesíthető rendelés esetén a termék beszerzéséig, vagy raktárra érkezéséig érvényes marad a rendelés, amíg a Vásárló ezt külön nem kérvényezi. A termék beérkezése után a Vásárló értesítése telefonon történik meg.

“Előrendelés” státuszban lévő termékeknél a Webáruház az árváltoztatás jogát fenntartja. A feltüntetett megjelenési dátum tájékoztató jellegű, így a tényleges dátum változhat! Az “Előrendelés” státuszban leadott rendeléseknél a készletfogyás okán nem teljesíthető rendelések a termék beszerzéséig, vagy raktárra érkezéséig érvényesek maradnak, ha a Vásárló nem kérvényezi lemondását. A termék beérkezése után a Vásárló értesítése telefonon történik meg.

V. Személyes átvétel, kiszállítás


1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok
1. Személyes átvétel, amelyre a PlatinumShop üzleteiben van lehetőség.
A termék átvételéhez a Vásárlónak rendelkeznie kell a rendeléshez tartozó rendelési azonosítójával. Ha a Vásárló a terméket egyeztetés után 3 munkanapon belül nem veszi át, a megrendelés érvényét veszti, és a terméket a Webshop jogosult értékesíteni.
2. Házhoz szállítás / futárszolgálat, amelynél Magyarország teljes területén belül bármilyen érvényes szállítási cím megadható.

A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől.
A hiányosan, hibásan vagy felhatalmazás nélkül megadott címre történő rendelések estén a Webshopot semmilyen felelősség, következmény nem terheli, sem a Vásárló, sem harmadik személy irányába, minden felelősség kizárólagosan a Vásárlót terheli.

A futárszolgálat (továbbiakban Szállító) adatai:
P D S Hungary Kft.
1163 Budapest, Sasvár u 14.
Tel.: +36 (1) 403 3131
E-mail: ugyfelszolgalat@pdshungary.hu

A megrendelés összegének kifizetése után a Vásárló felelőssége, hogy a futár jelenlétében ellenőrizze a csomagban szereplő tételeket. Amennyiben a Vásárló nem tudja személyesen átvenni a terméket a futártól, úgy gondoskodnia kell róla, hogy egy általa meghatalmazott személy átvehesse azt, ellenkező esetben a futár jogosult megtagadni a kézbesítés teljesítését! Sikertelen kézbesítés esetén a Szállító még 2 alkalommal kísérli meg a kézbesítést ingyenesen.

Az egy munkanapon belüli kiszállítás csak az alábbi feltételek együttes teljesülésekor érvényes:
1. Minden adat helyesen került megadásra
2. A megrendelés legkésőbb 15:30 percig beérkezett
3. A kiválasztott termék készleten van
4. A Webshop munkatársa visszaigazolta a rendelést a Vásárlónak a megadott elérhetőségek valamelyikén

A kiszállított árucikk a Platinum Konzol Kft. tulajdonában marad, amíg a kifizetés teljes összegében meg nem történik.

VI. Elállási jog


A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárló bármilyen indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a termék átvételétől számított 14 napon belül. A Vásárló az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén a Vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozatot a Vásárlónak 14 napon belül kell elküldenie a Webáruházunak. A Vásárlónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a Webáruháznak. Ilyen esetben a termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli, kivéve ha a Webáruház vállalta e költségek visszatérítését. Amennyiben a Vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módotól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni. Elállás esetén a Webáruház legkésőbb 14 napon belül visszafizeti a Vásárló által kifizetett teljes összeget. A Webáruház követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek — ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyaszó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát — megtérítését.

A termék kipróbálása nem vezet az elállási jog elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Elállási nyilatkozat (minta):

Platinum Konzol Kft.
2049 Diósd,
Gyár u. 73.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt

VII. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról


1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Amennyiben a termék már az átvételkor hibás volt a Webáruház és a Vásárló tudta nélkül, kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
A Vásárló - választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Webáruház is kijavíthatja. A Vásárló - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
A Vásárló a Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy a Webáruházzal szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a Vásárló. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás és garancia

Milyen esetben élhet kellékszavatossági jogával?
Meghibásodás esetén a Webáruház jótállásra köteles.

Milyen határidőn belül élhet vele?
A Vásárló a mellékelt jótállási jegyen meghatározott garanciaidőn belül érvényesítheti igényét.

Mikor mentesül a Webáruház a jótállási kötelezettsége alól?
A Webáruház jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A Webáruház által forgalmazott alapgépekre 12 hónap gyártói jótállás vonatkozik. Az új Microsoft Xbox 360 E és a Microsoft Xbox One alapgépekre a gyártó 2 év világgaranciát vállal. További információk a Microsoft Xbox hivatalos oldalán érhetőek el. A jótállás új kiegészítőkre és szoftverekre 12 hónap.

Szoftverek esetén a garancia csak a rendeltetésszerűen használt médiákon érvényesíthető, vagyis túlhasználatból, vagy utólag okozott fizikai és felszíni sérülésekből adódó problémák esetén a Webáruháznak semmilyen kötelezettsége nincs.

A hibás termékek visszajuttatása és a visszajuttatással járó költségek a Vásárlót terhelik. A jótállás érvényesítéséhez kötelezően szükséges okmányok:

• Jótállási jegy
• Nyugta vagy számla
• Pontos hibaleírás nyomtatott formában

Amennyiben a szoftver használata során hibák lépnek fel, úgy a terméktámogatással kapcsolatban a Vásárló a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhat az alábbi elérhetőségeken:

Sony PlayStation Magyarország ügyfélszolgálat
(munkanapokon 11:00-20:00 között)
Telefon: +36 (1) 814 4800

Microsoft Xbox Magyarország ügyfélszolgálat
(munkanapokon 8:00-16:00 között)
Telefon: +36 (80) 018 590

Nintendo technikai támogatás, szerviz
E-mail: info@gamepark.hu

CNG.HU Kft. ügyfélszolgálat
(Take Two, Rockstar Games, Bethesda, Square Enix, Warner és más kiadók)

(munkanapokon 9:00-17:00 között)
CNG Support

PlayON Magyarország ügyfélszolgálat
(Ubisoft, Konami és más kiadók)

(munkanapokon 9:00-17:00 között)
Telefon: +36 (20) 242 4706
E-mail: support@playon.hu

Steam terméktámogatás
Steam Support

VIII. Adatkezelés


A regisztráció során megadott személyi adatokat, címet, telefonszámot és e-mail címet szigorúan bizalmasan kezeljük, azokhoz harmadik fél nem férhet hozzá. Kivételt képez ez alól a Szállító (futárszolgálat), amely a kézbesítést végzi. A Webáruház statisztikai célból hasznosíthatja a megszerzett adatokat szolgáltatásána fejlesztése érdekében. A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá a megrendelés leadásával a Vásárló kijelenti, hogy elfogadja a Webáruház általános szerződési feltételeit, valamint az adatkezelésre vonatkozó feltételeket.